Informace pro zájemce o kandidování do senátu

Jak se stanu členem?

Naše univerzita má celkem čtyři akademické senáty (dále AS). Každá fakulta má svůj vlastní AS a navíc máme AS univerzitní. Takže pokud se chceš zapojit do dění na univerzitě, máš hned dvě možnosti, kde se uplatnit.
Do AS se pořádají volby jednou za tři roky. Ale protože se stává, že někteří z nás z různých důvodů musí nebo chtějí ukončit členství v AS, tak se občas konají i volby mimořádné.
Pokud víš, že se konají volby (je jedno jestli řádné nebo mimořádné), tak stačí vyplnit kandidátku a odevzdat ji. Pokud máš velký zájem být členem senátu, je vhodné vypracovat i volební program. Ale pozor na to, aby byl reálný a splnitelný.

Jak zvýším pravděpodobnost, že budu zvolen/a?

Každý kandidát má možnost vytvořit vlastní svůj volební program, který může vystavit na budovách univerzity, případně na webu. Když se rozhodneš vytvořit volební program, tak se snaž vymyslet něco reálného. Můžeš přidat i fotku, aby studenti věděli, koho volí. Spoléhat se na to, že tě všichni znají, není nejlepší nápad.
Další možností je agitovat mezi kamarády nebo spolužáky, aby tě volili případně aby "poradili" ostatním spolužákům koho volit. Když znáš někoho z kandidátů a rozumíš si s ní/ním. Můžete sepsat společnou kandidátku. Většinou to vypadá hezky a navíc to funguje.

Kam si mohu umístit svou prezentaci?

Prezentace jsou většinou umístěny na webu a na nástěnkách u volebních uren. Jestli chceš mít prezentaci na naší wiki, napiš nám na adresu zc.khu|tanes#zc.khu|tanes a my Ti rádi poskytneme prostor a pomůžeme s umístěním prezentace. Můžeš také napsat do diskusního fóra.

Momentálně jsou vypsané doplňující volby do AS univerzity za PdF. Volby budou probíhat ve dnech 22., 23. a 24. 4. 2009 5., 6. a 7. 5. 2009. Pokud máš zájem o rozšíření našich řad, kandidátku a další potřebné informace najdeš na těchto odkazech:

Přihlášku je nutné doručit na sekretariát katedry fyziky (budova C) referentce Iloně Lankašové do 7. 4. 21. 4. 2009 do 12 hodin.

Prezentace jednotlivých kandidátů

Chceš se dozvědět víc o senátu?

Pokud se chceš dozvědět víc informací o senátu (jaké má pravomoci, co dělá, jaký má význam a mnoho dalšího), navštiv tuto stránku.

Chceš jít k "jádru pudla"?

Potřebuješ se zeptat stávajících spolužaček a spolužáků, kteří jsou v senátu, jak to tam doopravdy chodí, o co tam vlastně jde? Neváhej! Díky sekci Stránky senátorů najdeš kontakt, na koho potřebuješ.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License